منظومتنا الذكية لتخطيط القدم وتصميم وتصنيع الفرشات الطبية

منظومتنا الذكية لتخطيط القدم وتصميم وتصنيع الفرشات الطبية
بعد قياس وتخطيط القدم 🦶📏 وتحليل اتزان الجسم في وضعيات الثبات والحركة، بييجي دور تصميم 📐 وتصنيع الفرشة 👷 وفقاً للقياسات دي ..
وعلشان نضمن الدقة ونلغي أي احتمالية للخطأ البشري بنستعمل في 🌟 منظومتنا الذكية لتخطيط القدم وتصميم وتصنيع الفرشات الطبية 🌟 برامج وآليات مميكنة بالكامل في عملية التصميم والتصنيع، وكلها تقنيات إيطالية 🇮🇹 عالية الجودة من انتاج Sensor Medica® (سنســور ميديكـــا)، واحنا برضه الوكلاء الحصريين ليها في مصر..
في التصميم بنستعمل برنامج ⬅️ EasyCAD Insole® اللي بيترجم قياسات المريض بشكل اوتوماتيكي لتصميمات ثلاثية الأبعاد 3D Modelling، وبيستخدم تقنيات الذكاء الصناعي علشان التصميمات تكون دقيقة جداً وبتوظف أدق تفاصيل القياسات..
كمان بيشرف على التصميم الطبيب المعالج للمريض مع مجموعة خبراء متخصصين في إيطاليا، بيراجعوا التصميمات عن بعد عن طريق نظام ⬅️ Cloud Insole® وبيعملوا أي تعديلات مطلوبة حسب طبيعة حالة المريض واحتياجاته في الفرشة..
وبعد اختيار الخامات المثالية للفرشة من مجموعة الخامات المميزة اللي بنوفرها في المنظومة (واللي هنتكلم عنها بالتفصيل في البوست الجاي ان شاء الله) بنصنَّع الفرشة بطريقة مميكنة أوتوماتيكية تماماً باستخدام جهاز ⬅️ Vulcan® CAD-CAM Milling Machine اللي يعتبر من أحدث أجهزة تصنيع الفرشات الطبية في مصر حالياً وبيقدر ينفذ التصميم المجسم المعمول بدقة عالية جداً وبأقل نسبة خطأ..
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
عناوين الفروع ومواعيد العمل وطرق التواصل في البوست ده 👈 https://bit.ly/35vHWpj
منظومتنا الذكية لتخطيط القدم وتصميم وتصنيع الفرشات الطبية

sensor medica egypt
sensor medica egypt