المنظومـــة الذكيـــة والمتكاملـة لتخطيـط القدم وتصميم وتصنيع الفرشات الطبيـة

عندنا في مركز الأمل للأجهزة التعويضية والأطراف الصناعية 🌟 منظومـــة ذكيــــة ومتكاملــــة لتخطيــــط القــــدم وتصميـــــم وتصنيــــع الفرشـــــات الطبيــــــة 🌟 كل مكوناتها من انتاج Sensor Medica® (سنســور ميديكـــا) الإيطالية المرموقة 🇮🇹، وبنوفر لعملائنا من خلالها أجود الفرشات الطبية 👍..
كل المعلومات اللي محتاجين تعرفوها عن #الفرشات_الطبية Orthotic Insoles وفوايدها واستخداماتها هاتلاقوها في السلسلة دي ان شاء الله، ولو عندكم أي أسئلة أو استفسارات عن الموضوع ❓ ابعتولنا في التعليقات 👇 او على رسائل الصفحة 💬 وهنجاوبكم عليها ونوجهكم التوجيه السليم إن شاء الله..
ثبات الخطوة 👣 عنوان للصحة والثقة في النفس 😎، وعلى رأي المثل “واثـــق الخطـــوة يمشـــي ملكــــاً” 👑..
لكن للأسف 😔 بعض الأمراض اللي بتأثر على شكل أو وظيفة القدم 🦶 أو اتزان الجسم 👨‍🦯 بتضعف ثبات الخطوة وتأثر على مشية المريض 😩، والفرشــــات الطبيــــة تعتبر من أهم الأدوات اللي بتتوصف لعلاج اضطرابات المشي دي وكمان للوقاية منها وحماية القدم..
الفرشة الطبية علشان تبقى مفيدة وفعالة في العلاج او الوقاية لازم تتفصل على حسب حالة المريض وقياساته وطبيعة المشكلة اللي عنده 📏، وفي الحقيقة تصنيع الفرشة الطبية عملية مركبة كل خطوة فيها بتأثر على جودة المنتج النهائي واللي بتفرق طبعاً في فاعلية العلاج وراحة المريض..
يعني نقدر نقول إن تصميم كل فرشة طبية هو في الواقع تصميم للخطوة نفسها مش مجرد الفرشة 🙄..
في مركز الأمل للأجهزة التعويضية والأطراف الصناعية عندنا 🌟 منظـــومة ذكيــــة ومتكاملـــة لتخطيـــط القــــدم وتصميـــم وتصنيــع الفرشــــات الطبيـــــة 🌟 تقدروا تعرفوا أكتر عن مكوناتها ومميزاتها من خلال السلسلة دي..
للاستعلام عن المنظومة ومنتجات المركز تقدروا تتواصلوا معانا عن طريق:
📞 التواصل تليفونياً للاستعلام عن الفرشات الطبية على الرقم: 01557663701
📍 عناوين الفروع ومواعيد العمل وطرق التواصل في البوست ده 👈 https://bit.ly/35vHWpj
سنسور ميديكا
مركز الامل للاجهزة التعويضية و الاطراف الصناعية مصر المنصورة